Vuoden palkitut ja vuosikokous 2013

16.12.2013

Eilen järjestettiin yhdessä Kajaanin Hevosharrastekeskuksen kanssa ensimmäinen Tallin Joulu -tapahtuma Hevosharrastekeskuksella. Mukana oli talutusratsastusta, lännenhevosia, rekiajelua, myyntikojuja, tallin esittelyä ja herkullista jouluista suuhunpantavaa. Tapahtuma oli onnistunut, kiitokset Soilelle ideasta ja mahdollisuudesta!

Illalla vietettiin Kajaanin Ratsastusseuran ja Kajaanin Hevosharrastekeskuksen perinteisiä pikkujouluja raviradan maisemaravintolassa puuron, torttujen ja palkitsemisten merkeissä.

KRS:n vuosikokous järjestettiin marraskuun lopussa ja hallituksen kokoonpano muuttui hieman.

Vuoden palkitut:

Kajaanin Ratsastusseuran palkitut:

Vuoden edustaja-seniori: Suvi Juntunen
Vuoden edustaja-juniori: Tytti Parviainen

Junioripokaali: Annika Haverinen
Senioripokaali: Elina Jääskeläinen
Aikuispokaali: Soili Pyy
Poppiksen malja: Poppapoika

Vuoden jäsen: Esa Mikkonen
Vuoden juniorivalmentaja: Soile Lappalainen
Vuoden hymytyttö: Essi Vimpari

krs palkitut 2013

Kuvassa vuoden 2013 pokalistit: Essim Vimpari, Suvi Juntunen, Tytti Parviainen, Soili Pyy, Annika Haverinen, Esa Mikkonen ja Soile Lappalainen.

Kukitetut: Hannu Rytkönen, Soile Lappalainen, Suvi Juntunen, Sari Nieminen, Esa Mikkonen, Heikki Leinonen, Sanna Mattila-Rautiainen, Mirja Leppänen sekä Pohjois-Suomen kenttäratsastusrankingin voittanut Elina Jääskeläinen!

Kajaanin Hevosharrastekeskuksen palkitut:

Vuoden hoitaja: Susanna Moilanen (Allium)
Vuoden koululupaus: Elina Härkönen
Vuoden estelupaus: Anni Pöppönen

khk palkitut 2013

Kuvassa KHK:n palkitut Susanna Moilanen, Elina Härkönen ja Anni Pöppönen.

KRS kiittää kaikkia jäseniään, hallituksen jäseniä ja toimihenkilöitä, talkoolaisia, kilpailijoita, tukijoitaan sekä kaikkia tapahtumiin osallituneita henkilöitä kuluneesta vuodesta ja toivottaa onnenpotkuja vuodelle 2014!

Kajaanin Ratsastusseura Ry:n vuosikokous 26.11. valitsi hallitukseen erovuoroiset jäsenet Helena Heikkisen ja Mirja Leppäsen uudelleen sekä uutena Tarja Sahlbergin. Hallituksessa jatkaa puheenjohtajana Hannu Rytkönen ja varsinaisina jäseninä Soile Lappalainen, Leena Särkelä-Huttunen sekä Riitta Pajari. Varajäseniksi valittiin Riikka Saastamoinen, Hanna Niskanen ja Marja-Leena Parviainen.

Seuran päätavoitteina vuonna 2014 on tarjota kaiken ikäisille ja kaikentasoisille jäsenille mahdollisuuden harrastaa turvallisesti hevosten parissa.
Elokuun alussa järjestetään kaksipäiväiset kansalliset kouluratsastuskilpailut;maaliskuussa kansalliset- ja aluekouluratsastuskilpailut ja huhtikuussa ja lokakuussa kansalliset- ja alue-esteratsastuskilpailut maneesissa.
 Kajaanin Suunnistajien kanssa yhteistyössä käynnistettyä RideO-ratsastussuunnistustapahtumaa jatketaan kesällä Matinmäki-Joutenlampi-alueen maastossa.