Junnujen kesäretki Kuopioon

19.8.2015

Junnupoppoo teki retken Kuopioon 7.7.

Olimme keränneet reilun vuoden ajan rahaa muun muassa myymällä sukkia ja seuran kisoissa makkaraa. Yhteistuumin päätimme lähteä käymään Kuopiossa ratsastamassa Keskimäen hevostilalla Tuomas Jauhiaisen tunnilla sekä shoppailemassa ja syömässä Matkuksessa.

Aamulla matkaan lähtiessä oli ainakin allekirjoittaneella hymy korvissa, eivätkä muutkaan sen vakavemmilta näyttäneet. Matkuksen kaupoista saatiin vaatekaapin täytettä alkavaan kouluvuoteen, eikä hevostarvikekaupastakaan voinut tyhjin käsin poistua.

Tuomaksen estetunti oli oikein virkistävä ja mieleinen kokemus, josta jokainen sai vähän uusia vinkkejä ja harjoituksia kotiin viemisiksi.
Illalla takaisin olimme seitsemän maissa. Yhteinen reissu oli oikein onnistunut näin kesäloman loppuun. :)

Teksti: Mikaela Juntunen
Kuvat: Junnupoppoo