Lasten ja nuorten naamiaisratsastus 2018

28.8.2018

Sunnuntaina 26.8. ratsastettiin Lasten ja nuorten naamiaisratsastuskilpailut. Aamun aikana nähtiin sydämestä tulevaa taitavaa ratsastusta, upean kekseliäitä pukuja ja hienoja koreografioita sekä kuunneltiin mukaansa tempaavaa musiikkia.

Tuomari Hildur Hagelbergin mukaan useassa ohjelmassa oli kaikki ihan nappiin, mutta erot ratsukoiden välille löytyivät pienen pienistä vivahteista. Kati Aavakare puolestaan kertoi kisan jälkeen tuomarin tehtävän olleen vaikea mutta erittäin mielenkiintoinen, ihan erilaista kuin estetuomarina toimiminen.

Kiitos kaikille lämminhenkisistä kisoista! Seuraavan kerran naamiaisratsastus kesällä 2019.

Tulokset

Jenna Schroderus – Kotalan Söt Jenta. Kuva: Susan Lappalainen

Jenna Schroderus ja Kotalan Söt Jenta voittivat 12-16 -vuotiaiden luokan. Kuva: Susan Lappalainen

Vilma Mustonen – Yön Legenda. Kuva: Susan Lappalainen