Kevätkauden maneesivaraukset valmennuksille anottava 15.11. mennessä

26.10.2021

Kajaanin Ratsastusseuran ratsastusalueiden valmennusvaraukset tehdään keskitetysti tiettyyn päivämäärään mennessä syys-, kevät- ja kesäkausiksi erikseen. Valmennusten myöntämisessä ja päällekkäisissä tapauksissa noudatamme Kuluntalahden maneesien ja ratsastuskentän käytön ja varausten periaatteita. Etusijalla seuran ulkopuolisista valmentajista ovat jo pitkään valmentamassa käyneet valmentajat.

Valmennukset ajalle 1.1. - 30.4.2022 haetaan 15.11.2021 mennessä (julkaistaan 15.12. mennessä).

Anomukset lähetetään sähköpostilla osoitteeseen This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it , hakemuksista on tultava ilmi valmentajan nimi, yhteyshenkilön nimi, laji ja toivomuspäivä, toivomuskellonaika, toivomuspaikka. Yhtä valmentajaa kohti valmennus myönnetään korkeintaan 4 viikon välein.

Valmennusvapaat viikonloput:
7.-9.1.2022
4.-6.2.2022
4.-6.3.2022
8.-10.4.2022

Huomioittehan tarkemmat ohjeet liitteessä mm. alueen toimintasääntöjen noudattamisesta, valmennusten peruuntumisesta, osallistujien ilmoittamisesta ja valmennusvapaiden viikonloppujen täsmennyksistä.

OHJE KRS:n valmennusten vastuuhenkilöille

Kajaanin Ratsastusseura ry pidättää itsellään oikeiden kaikkiin muutoksiin.