Vastaa kyselyyn ratsastuksen oheisliikunnasta

Ratsastuksessa monipuolinen, aktiivinen liikunta on tärkeää ratsastajan eri ominaisuuksien ja liikunnallisuuden kehittämiseksi. Ratsastus yksin ei riitä kehittämään riittävästi ja tasapuolisesti lajissa tarvittavia ominaisuuksia. Kajaanin Ratsastusseura haluaa kannustaa ratsastajia ja heidän tukijoukkojaan liikkumaan myös ratsastuksen ulkopuolella. Hyvä peruskunto auttaa keskittymään niin ratsastukseen kuin arkeen ja sen haasteisiin.

Oheisliikunnan kehittämiseksi toteutamme jäsenillemme sekä ratsastavien lasten vanhemmille kyselyn. Käy vastaamassa siihen ja kerro mm. millaista oheisliikuntaa ja lajikokeiluja sinä kaipaisit. Mielipiteesi on tärkeä ja suunnittelemme sen avulla seuraavan vuoden toimintaa. Vastausaikaa on su 22.9.2019 saakka. Linkki kyselyyn on tässä.

Tule mukaan! 12.10. klo15 lähdemme tallin pihalta pururatapalaverille juttelemaan oheisliikunnasta. Käymme kiertämässä Saarijärven valaistun kuntopolun, jolle on tallin pihasta n. 700 metriä. Kuntopolun pituus on 1,2 km eli koko kiekka n. 2,6 km. Pururatapalaverille ovat tervetulleita kaikki ja mukaan voi ottaa myös kävelysauvat. Pururatapalaverin tarkoituksena on myös tutustuttaa talliympäristön loistaviin lenkkeilymaastoihin.