Aluetason esteratsastusta Kuluntalahdessa

29.6.2020
Eilen sunnuntaina kilpailtiin ihanassa kesäsäässä aluetason estekisoissa Kuluntalahden ulkokentällä. Päivän aikana nähtiin yli 60 starttia korkeuksilla 70 - 100 cm. Pitkä koronatauko saattoi näkyä sekä järjestäjien että kisaajien puolella, mutta kisoissa nähtiin myös aivan upeita suorituksia.

Kisoissa toimi ratamestarina Hanna Niskasaari Jäälistä ja loput toimihenkilöt olivat KRS:n omia: puheenjohtajatuomari Laura Koskelo, stewardi Tarja Hirvonen sekä tuomarit Elina Salmela, Hannele Kihlström ja Suvi Juntunen. Lämmin kiitos kaikille panoksestanne kisojen eteen!
Erityiskiitos kuuluu taas aktiiviselle talkoojoukolle, jota aina löytyy kisaan kuin kisaan! Te olette mahtavia, sopeudutte muuttuviin olosuhteisiin ja autatte aina. Suuri kiitos teille!

Kiitos kuuluu myös kisasponsoreille, jotka mahdollistivat nämäkin kisat. Kiitos ENP, Leenan Puhdistuspalvelu, Original Sokos Hotel Valjus ja KH Oikarinen.

Palkintojenjaot olivat SRL:n ohjeiden mukaan minimoitu sekä hevosmäärällisesti sekä niin, että esim. kättelyjä ei suoritettu.

Luokassa 1, seuraluokka 70 cm palkittiin kaikki puhtaan radan suorittaneet. Luokassa ei järjestetty erillistä palkintojenjakoa. KRS:n tytöt edustivat loistavasti ja ruusukkeen saivat Aada Lukkari - Feya, Elli Heiskanen - Vinhatuulen Carles, Milja Mustonen - Tell Me sekä Vilma Tervonen - Kilroan Presley. Onnittelut upeista radoista!

Luokan 2, seuraluokka 80 cm, voittoon ratsasti niukasti Oulun Ratsastajia edustava Saara Kojola - Miss Vancouver. KRS:n Vilma Tervonen - Kilroan Presley sijoittui toiseksi ja Jenna Schroderus - Walceroy kolmanneksi. Hienot työtä tytöt!

lk2
Kuvassa luokan voittaja Saara Kojola sekä tuomari Laura Koskelo. Kuva Sari Kuure.

Luokka 3 PRIX DE ENP oli nuorten hevosten yhdistetty luokka, johon osallistui tällä kertaa kaksi 5-vuotiasta ja kaksi 6-vuotiasta hevosta. Nuoret hevoset saivat tutustua kisakenttään ennen suoritusta ja he pääsivät harjoittelemaan myös palkintojenjakoa. Luokassa palkittiin kaikki puhtaan radan suorittaneet.

lk3
Kuvassa sijoittuneet vasemmalta Elina Jääskeläinen - Lanceta Pro Riders Kainuu, Minna Hore - Jean S Ratsastusseura WinWin ja Sonja Mäkelä - Alessandro Ratsastusseura ORK. Kuva Liisa Kaasinen.

lk4
Luokka 4 PRIX DE LEENAN PUHDISTUSPALVELU oli kaikille avoin 90 cm luokka. Sen voittoon ratsasti Elina Jääskeläinen - Herslev's Mark's Chelina (keskellä). Kuvassa myös vasemmalla tuomari Elina Salmela sekä sponsorin edustaja Minttu Happo. Kuva Sari Kuure.

lk5
Luokan 5 PRIX DE ORIGINAL SOKOS HOTEL VALJUS voittoon ratsasti niin ikään Elina Jääskeläinen, tällä kertaa nuorella hevosellaan Lanceta. Elinan lisäksi kuvassa tuomari Laura Koskelo sekä sponsorin edustajana Sara Arola. Kuva Liisa Kaasinen.

lk6
Luokan 6 PRIX DE KH OIKARINEN voittoon ratsasti Kainuun Kopsetta edustava Kristiina Tikkanen hevosellaan Unique T. Kuvassa Kristiinan lisäksi vasemmalla tuomari Laura Koskelo sekä KRS:n hallituksen puheenjohtaja Tarja Sahlberg. Kuva Liisa Kaasinen.