Elli Heiskanen pronssille kouluratsastuksen Pohjois-Suomen mestaruuksissa!

11.7.2020
KRS:n Elli Heiskanen ja Vinhatuulen Carles saavuttivat upeasti lapsiratsastajien pronssimitalin kouluratsastuksen Pohjois-Suomen mestaruuksissa tänään Kajaanin raviradalla ProDin järjestämissä kilpailuissa. Mestaruusmitalit jaettiin helppo B -tasolla, jossa Elli ja Kalle saivat tuloksen 59,616 % . Lämpimät onnittelut!

Suomenhevosten aluemestaruusluokkaan helppo A -tasolla osallistui KRS:n Marja-Leena Parviainen hevosellaan Niisun Wihtori ja he saavuttivat tuloksen 58,959 %. Hieno suoritus myös Mallalta ja Wihtorilta pitkän kisatauon jälkeen.

Muita kisoihin osallistuneita KRS:n ratsukoita olivat Juliet Jousjärvi hevosilla Haidi II ja Unbelievable, Tanja Kyllönen - Jylhävilke sekä Jenni Piirainen - Lowhill Dancing Queen.

Kaikki tulokset löytyvät toistaiseksi Equipesta:

elli

Elli Heiskanen ja Vinhatuulen Carles. Kuva Sanna Heiskanen

malla

Marja-Leena Parviainen ja Niisun Wihtori. Kuva Jenni Juntunen.