Uusi yhteistyökumppanimme on Alusasuliike Sillä Chic !

sillachic logo taustaton2
Iloksemme voimme todeta, että Kajaanin Ratsastusseuran uusin yhteistyökumppani on alusasujen erikoisliike Sillä Chic

Sillä Chic tarjoaa Kajaanin Ratsastusseuran jäsenille jatkuvan -10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista!

Esitä jäsenhuoneen digitaalinen jäsenkortti ostoksen yhteydessä.

LISÄKSI TULOSSA ESITTELYILTA JÄSENILLE:sillachic mainoskuva
Ilmoittaudu mukaan Kajaanin ratsastusseuran yhteiseen iltaan alusasuliike Sillä Chiciin maanantaina 20.3.2023 Klo 18.00 alkaen, osoite on Kauppakatu 34, Kajaani.
Sillä Chicin yrittäjä Pinja Nahkala sekä Anitan tehtaan edustaja Tuulikki Kortteinen esittelevät Anitan urheiluliivimallistoa sekä muita tuotteita liikkeen valikoimasta.
Erikoisiltoina KRS:n jäsenille tarjolla myös isompia alennuksia.

Iltaan osallistuville luvassa erikoistarjouksia sekä pientä purtavaa!
Mukaan mahtuu 15 nopeinta ilmoittautunutta. Ilmoittaudu mukaan viimeistään lauantaina 18.3. Jaana Huotarille puh. 040 9647 720, ilmoita myös mahdolliset allergiat.